Overlijden Wies Hoogeveen

Op 25 mei jl. bereikte ons het droevige bericht dat is overleden mevrouw Wies Hoogeveen. Afkomstig uit Mijdrecht, was ze de laatste jaren samen met haar man Piet een trouw bezoekster van onze kerkvieringen. Daarbij was ze ook vrijwilligster binnen de parochie door regelmatig te assisteren tijdens de diensten als lectrice. Actief, vriendelijk en steeds bereid, zo hebben we haar leren kennen. De laatste tijd ging het lezen steeds moeilijker doordat haar gezondheid haar in de steek liet. Kort voor haar overlijden heeft Wies het sacrament van de zieken ontvangen.

Er is gelegenheid tot afscheid nemen van Wies en daarbij de familie een persoonlijke blijk van medeleven te geven op maandagavond 29 mei van 19.30uur tot 21.00uur.
De uitvaartplechtigheid zal plaatsvinden op dinsdagmiddag om 13.30uur in de kerk te de Hoef, in deze viering zal Elly van Rooden voorgaan. Aansluitend is de crematieplechtigheid te Uithoorn.

We wensen familie, vrienden en nabestaanden heel veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.